• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

ده فيديو تعليمة لصناعة الليكود

Status
Not open for further replies.

kingbrazile

Oct 16, 2015
4
0
45
اهلا بكل اعضاء الموقع اسمحولى فى اول مشاركة لي فى الموقع اقدم الفيديو للناس الى عاوزة تعمل ليكويد بنفسها وكمان موقع تقدر تحسب نسب السوائل فى الليكويد

وده الموقع لحساب نسب السوائل
http://www.steam-engine.org/juice.asp

kingbrazile

Oct 16, 2015
4
0
45
النهاردة اول تجربة ليا فى عمل الليكويد بنكهة التوت (ستروبلى )بس بصراحة انا كنت شارى ليكويد صينى جاهز بنكهة التفاح بس مكنش النكهة قوية روحت حطيت عليه نكهة التوت بصراحة تحفة بس ملكتش ولا جلسرين ولا بربليين الجرسلين الى موجود جراكن كبيرة لانه الراجل بتاع جملة انشاء هنزل ادور على البربليين والجلسرين ياريت لو حد يعرف فين مكانهم فى القاهرة واسعارهم ايه يفيدنى​

kingbrazile

Oct 16, 2015
4
0
45
شكرا على الرد ياباشا انا فعلا اتصلت بيهم بس للاسف الجرسلين خلصان من عندهم بس هو سؤال تانى انا جبت نكهات من عند بتوع لاوزم الحلويات هو اسنسات فى زجاجات لونها حمرة وبتتباع بالملى بس طعمها مش ظاهر خالص وبيختفى على طول محتاج نكهات تكون شديدة وطعمها مايختفيش او يتغير ياريت تقولى منين وبكام وايه اجود الانواع وايه النكهات الكويسة انا اسمع ان الموز كله بيشكر فيه اوى
وياريت حضرتك تفيدنى انا مبتدء فى موضوع السجارة الاكترونى وعلشان كده اشتريت اى جو-تى الصينى على سبيل التجربة بس عاوز اعرف لو عاوز اجيب الاصلى بتاعها سعرها يبقى كام ومنين فى القاهرة وهل البطارية بتقعد كتير ولا برضه محتاجة شحن كل ساعتين ثلاثة زى الصينى​

Mohamed Elhawary

Senior Member
ECF Veteran
Sep 15, 2014
86
21
Egypt
ابعد عن الفليفور الغير مخصصة للفيب علشان مضره جدا ده موقع فليفور ارت مصر اشترى اون لاين او بالتليفون او مكتبهم فى مدينة نصر
http://www.zpinkcloud.com/
بالنسبة للسيجارة نفسها الموديلات كتير جدا و البطارية على حسب نوع المود في انواع بطارية داخلية و انواع بطارية داخليه
بس فى المودات عدد ساعات التشغيل بيكون اكتر بكتير من الايجو
و خلى بالك من النصابين كتير قوى فى مصر و الليكود المضروب مالى البلد
فى شركة النصر فى شارع جسر السويس خلف محو الامية بتبيع جلسرين و بروبلين برضه

Mohamed Elhawary

Senior Member
ECF Veteran
Sep 15, 2014
86
21
Egypt
ازيكو يا جماعة انا برده جديد زى الاستاذ وجبت اليجو تى بس موضوع التركيب ده مخوفنى اوى انا بجيب جاهز بس محدش يقدر يفدى فى محل بيبيع جاهز بس سعره كويس
مافيش جاهز فى مصر مضمون غير البريميم و ده سعره غالى قوى
غير كده يا صينى يا مضروب يا واحد بيعمله فى البيت و يبيعه
فالأفضل انك تصنع زينا كلنا رخيص و كويس و مضمون
و لو لسه عايز معلومات ممكن افيدك اكتر

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread