• This forum has been archived

If you'd like to post a thread, post it here instead!

View Forum

استفسار ضروري بخصوص البطارية

Status
Not open for further replies.
يا جماعة انا مدخن الكترونى جديد بس متابعكم من فترة طويلة وعندي استفسار انا اولا مش عارف البطارية اللى عندي نوعها ايه او قوتها بس المهم ان هي بتفضل فترة طويلة جدا تشحن بدون ما تتحول للون الاخضر الموضوع تخطى 8 ساعات
ده الى جانب ان اللمبة بتاعت الشاحن مش ثابتة اثناء الشحن بترعش
ياريت حد يفيدنى وقولولي اسيبها تشحن مدة اد ايه وبعدين اشيلها

Last edited:

Tahlawi

Super Member
ECF Veteran
Feb 28, 2013
366
169
Cairo
يا جماعة انا مدخن الكترونى جديد بس متابعكم من فترة طويلة وعندي استفسار انا اولا مش عارف البطارية اللى عندي نوعها ايه او قوتها بس المهم ان هي بتفضل فترة طويلة جدا تشحن بدون ما تتحول للون الاخضر الموضوع تخطى 8 ساعات
ده الى جانب ان اللمبة بتاعت الشاحن مش ثابتة اثناء الشحن بترعش
ياريت حد يفيدنى وقولولي اسيبها تشحن مدة اد ايه وبعدين اشيلها
اخى العزيز هل البطاريه بعد هذا الوقت كله بتتشحن وتشتغل ولا لأ
اذا كانت بتشتغل يمكن يكون الشاحن فيه خلل واذا كانت ما بتشتغل ممكن يكون العيب فى البطاريه
جرب وقل لى
مع تحياتى

مشكورين للهتمام اولا انا سيبتها المرة دي تشحن حوالي 12 ساعة هي بتشحن و بتشتغل كويس جدا مفيش اي مشكلة و بتكمل معايا اليوم كله بس هى المشكلة الوحيدة انها مش بتفصل شحن بس انا بس قلقان للموضوع ده بخربها يا ريت الرد يا استاذ كمال تعرفنى اسيبها مدة اد
اخى العزيز هل البطاريه بعد هذا الوقت كله بتتشحن وتشتغل ولا لأ
اذا كانت بتشتغل يمكن يكون الشاحن فيه خلل واذا كانت ما بتشتغل ممكن يكون العيب فى البطاريه
جرب وقل لى
مع تحياتى

Tahlawi

Super Member
ECF Veteran
Feb 28, 2013
366
169
Cairo
مشكورين للهتمام اولا انا سيبتها المرة دي تشحن حوالي 12 ساعة هي بتشحن و بتشتغل كويس جدا مفيش اي مشكلة و بتكمل معايا اليوم كله بس هى المشكلة الوحيدة انها مش بتفصل شحن بس انا بس قلقان للموضوع ده بخربها يا ريت الرد يا استاذ كمال تعرفنى اسيبها مدة اد

غير الشاحن وجرب

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread